15.12.2025 11:28 6
Як захистити свої права, якщо випадково пошкодили товар у магазині
В Україні 48% споживачів хоча б раз стикалися з тиском з боку магазинів після випадкового пошкодження товару. Як захистити свої права та не платити за те, за що не зобов'язані?
Ключові моменти, які варто знати:
Ризик пошкодження несе магазин — до того, як товар став вашим, відповідальність за його збереження лежить на власнику (магазині)
Агресивні вимоги не мають юридичної сили — магазин не має права вимагати оплату за випадкове пошкодження товару
Ваші права захищені законом — ви не зобов’язані платити за товар, поки не стали його власником
Як діяти в такій ситуації
Фіксація інциденту: зробіть фото/відео та зафіксуйте деталі
Збір свідчень: записуйте контакти свідків та пояснення
Вимога скласти акт: не підписуйте акт без заперечень
Відмова від оплати: відповідайте відповідно до закону, пояснюючи, що товар не ваш
Вимога відеозапису: негайно зверніться за копією запису з камер спостереження
Якщо вам не вдається вирішити ситуацію, подавайте скаргу до Держпродспоживслужби або звертайтесь до суду. Ви звільнені від судового збору за захист прав споживачів.
Пам'ятайте: захист своїх прав важливий, і закон на вашому боці!
Юрист ГО «Громадська платформа» Сергій Кошель роз’яснює всі важливі моменти у матеріалі: https://ldn.org.ua/.../yak-zakhystyty-svoi-prava.../
Мережа правового розвитку
Поділитись
Дізнайтеся також
15/12/2025
Підтримку ВПО посилять у 2026 році
15/12/2025
"Прихисток. Робота" - зручний пошук вакансій
Усі новини